Бъди спонтанен с Lumea Prestige

1


Ако харесвате комфорта на собствения си дом, толкова колкото и аз, най-вероятно ще ви допадне тази публикация.
Как ви звучи фотоепилация в домашни условия?! На мен първоначално ми звучеше малко притеснително, ако трябва да бъда честна.
Множеството иновации в "сферата на красотата" правят възможно естественото продължение на професионалните уреди за красота, което вече може да се осъществява и в домашни условия. Преди седмица имах възможността да получа ексклузивно най-новия фотоепилатор за домашно ползване Philips Lumea Prestige. Много се вълнувам, защото от доста време си мечтаех за такъв уред, който веднъж завинаги да премахне дискомфорта от всекидневното бръснене, скубене и епилиране на космите по различните части на тялото ми.
Всички знаем, че спонтанността е най-приятна, когато сме подготвени за нея /по един или друг начин/. А с началото на слънчевите дни,  отварянето на крилото на гардероба с ефирни рокли е задължително при мен. Като майка с доста ежедневни задължения, спонтанността от години не е сред "добродетелите ми" или в списъка ми със задачи. Обезкосмяването всеки ден се е превърнало в лош кошмар, който си спестявам доста често като нося дълги панталони. Затова и дънките са ежедневният ми спътник дори през лятото. Възлагам много надежди на Lumea Prestige да ми даде сигурност и свобода в спонтанността при моите женски избори в облеклото през топлите дни.



Philips Lumea Prestige  е фотоепилатор, който използва IPL технология, специално разработена, за да предостави всички предимства на фотоепилацията в домашни условия и за постигане на по-добър резултат с по-високо ниво на сигурност и комфорт. Новото при този уред е, че той сам определя и препоръчва степента на сила (с помощта на специален сензор SmartSkin ), в зависимост от цвета на кожата на човек.
Уредът притежава 5 регулируеми нива на сила на светлинния импулс. Спазвайки препоръката първоначално да се започне с ниско ниво на сила, първата процедура, която направих бе на 1-во и 2-ро ниво. Само за краката избрах 3-то ниво, защото там космите са по-дебели и плътни /както и кожата ми/ и не усещам дискомфорт. Но колкото по-висока е степента, толкова по-добри ще са резултатите, особено ако имате светла кожа. Трябва да спомена, че при ниска степен, резултатите няма да са толкова явни и бързи.
Тези от вас, които са ходили на такава процедура в салоните за красота, знаят че, за да бъде използвана фотоепилация, космите трябва да са предварително премахнати. Това се налага, за да може енергията да достигне до фоликулите и да им въздейства, а не да действа на повърхността. Такава е практиката и при фотоепилаторите за домашна употреба. Най-много се вълнувам от факта, че уредът може да се използва и върху лице, защото вече няма да ми е нужна кола маската, която така мразя, за да отстранявам лекото мъхче над горната устна. И най-вече няма да закъснявам за срещи, тъй като действието с кола маската го правех винаги в последния момент.
Още впечатления и информация очаквайте след месец, когато ще бъдат видими и първите резултати от фотоепилацията.

Снимки:  Kamelia Ilieva Photography



1 коментар

Instagram

© Mimi's fashion moments. Design by MangoBlogs.